[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Όροι Χρήσης

WWW.SPOT2SHOP.GR KAI SPOTTSHOP.GR

Γενικά

Το www.spot2shop.gr είναι ηλεκτρονικό κατάστημα έκθεσης/διάθεσης καινούργιων και μεταχειρισμένων προϊόντων μέσω διαδικτύου της ατομικής επιχείρησης της ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΦΑΤΣΕΑ (εφεξής «η Εταιρεία») με έδρα και διεύθυνση την πόλη ΠΕΥΚΗ ΑΤΤΙΚΗΣ TK 15121,  τηλέφωνο επικοινωνίας 2106126586 και 2106127513 από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 10:00π.μ.- 06:00 και email info@spot2shop.gr

Πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα και περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας, παρακαλώ όπως συμβουλευτείτε τους όρους και προϋποθέσεις που εφαρμόζονται για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματός μας και βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με αυτούς διότι η χρήση και περιήγηση σας στην ιστοσελίδα  www.spot2shop.gr συνεπάγεται την ρητή και ανεπιφύλακτη συγκατάθεση και συναίνεση σας με αυτούς. Η εγγραφή στην ιστοσελίδα είναι εθελοντική και δωρεάν. Είναι υποχρεωτική μόνο για την παραγγελία προϊόντων στο on-line κατάστημα. Οι χρήστες μπορούν να μελετούν την ιστοσελίδα ελεύθερα χωρίς να χρειάζεται εγγραφή. Τα πεδία που πρέπει να συμπληρωθούν υποχρεωτικά κατά την εγγραφή είναι σημειωμένα με αστεράκι. Ύστερα από την επιτυχή ολοκλήρωση της εγγραφής ο χρήστης θα λάβει επιβεβαίωση μέσω email με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης, με τα οποία θα μπορεί να μπαίνει στο δικό του προφίλ στο www.spot2shop.gr

  1. Όροι 

Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα τροποποίησης ή ανανέωσης των παρόντων όρων και των προϋποθέσεων συναλλαγών που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, οποτεδήποτε, σύμφωνα με τις ανάγκες της και τα συναλλακτικά ήθη, ενώ αναλαμβάνει την υποχρέωση ενημέρωσης των χρηστών της για τυχόν τροποποιήσεις καθώς και για οποιαδήποτε αλλαγή, μέσω της παρούσας ιστοσελίδας του ηλεκτρονικού καταστήματος. Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή όρων δεν καταλαμβάνει παραγγελίες οι οποίες έχουν ήδη πραγματοποιηθεί.

  1. Πληροφορίες Προϊόντων

Μέσω ηλεκτρονικής παραγγελίας από την ιστοσελίδα μπορούν να αγοραστούν μόνο εκείνα τα προϊόντα που το σύστημα επιτρέπει να προστεθούν στο Καλάθι του χρήστη, σύμφωνα με τον μηχανισμό λειτουργίας του καταστήματος.

Όλες οι πληροφορίες αναφορικά με τα προσφερόμενα προς πώληση μέσω του on-line καταστήματος προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων- και όχι μόνο- της σύνθεσης των προϊόντων, των διαστάσεων κλπ αναφέρονται από τον παραγωγό στις ετικέτες των προϊόντων.

H Εταιρεία δεσμεύεται στην πληρότητα και εγκυρότητα των πληροφοριών της ιστοσελίδας της τόσο όσον αφορά στην ύπαρξη ουσιωδών χαρακτηριστικών που κατά περίπτωση περιγράφονται για κάθε προϊόν που διαθέτει, όσο και για την ακρίβεια των στοιχείων αυτών, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που έχουν διαφύγει της προσοχής ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω τυχόν διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτέρας βίας.

  1. Περιορισμός Ευθύνης

Η Εταιρεία ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων αλλά εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητας τους.

Η Εταιρεία ευθύνεται μόνο για αμέλεια, σε περίπτωση καθυστέρησης στην παράδοση παραγγελθέντων προϊόντων και για πληροφορίες που η ίδια δίνει για αυτά μέσω του δικτυακού τόπου της.

Η Εταιρεία πουλάει προϊόντα καινούργια και από δεύτερο χέρι (secondhand) που δεν έχουν αγοραστεί απευθείας από τον παραγωγό των προϊόντων και για αυτό το λόγο δεν μπορεί να εγγυηθεί την αυθεντικότητα ή την μάρκα των προϊόντων.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας δεν φέρει ευθύνη για τεχνικά προβλήματα που τυχόν παρουσιασθούν στους χρήστες όταν επιχειρούν πρόσβαση στον δικτυακό τόπο και κατά την διάρκεια αυτής και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση του δικτυακού τόπου.

Η Εταιρεία ουδεμία ευθύνη έχει για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε λάθη που μπορούν να προκύψουν στην ιστοσελίδα για οποιοδήποτε λόγο, συμπεριλαμβανομένων και τέτοιων που μπορούν να προκληθούν από αλλαγές, ρυθμίσεις, τεχνικές αιτίες και άλλους.

Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμά της να δημοσιεύει οποιαδήποτε διαφημιστικά banner και/ή συνδέσεις σε οποιοδήποτε τμήμα της ιστοσελίδας της, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

  1. Πνευματική Ιδιοκτησία

Η ιστοσελίδα www.spot2shop.gr είναι ο επίσημος διαδικτυακός τόπος της Εταιρείας Το περιεχόμενο των ιστοσελίδων, που αναρτάται από την Εταιρεία- συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της Εταιρείας και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων.

Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, διανομή, μεταφορά, μεταπώληση, δημιουργία παράγωγης εργασίας ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό πάροχο του περιεχομένου των διαδικτυακών τόπων. Τυχόν αναπαραγωγή, επανέκδοση, μεταφόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης γραπτής άδειας της Εταιρείας ή οιουδήποτε άλλου νόμιμου δικαιούχου των ανωτέρω πνευματικών δικαιωμάτων.

Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν την Εταιρεία ή/και το ηλεκτρονικό της κατάστημα ή/και τρίτα μέρη συμβεβλημένα με αυτούς καθώς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα και διακριτικά γνωρίσματα της Εταιρείας ή/και του www.spot2shop.gr  ή/και των άνω τρίτων μερών και προστατεύονται από τους ελληνικούς, κοινοτικούς και διεθνείς νόμους περί εμπορικών σημάτων και βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας και αθεμίτου ανταγωνισμού. Σε κάθε περίπτωση η εμφάνισή και έκθεση τους στις ιστοσελίδες www.spot2shop.gr δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.

  1. Ευθύνη Χρήστη

Οι χρήστες των ιστοσελίδων www.spot2shop.gr και www.spottoshop.gr  αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν αυτές και το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, λιβελογραφικό, συκοφαντικό, χυδαίο, δυσφημιστικό, άσεμνο, αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δεν δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

  1. Ασφάλεια

Η Εταιρεία αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των προσωπικών σας δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια σας. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία και τις συναλλαγές σας, είναι ασφαλείς και απόρρητες. Η ασφάλεια του Ηλεκτρονικού καταστήματος της Εταιρείας επιτυγχάνεται με τις ακόλουθες μεθόδους:

Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή σας είναι δύο: ο Κωδικός Εισόδου (e-mail ή username) και ο προσωπικός μυστικός κωδικός ασφαλείας (password), οι οποίοι κάθε φορά που τους καταχωρείτε σας παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στα προσωπικά σας στοιχεία. Σας δίνεται η δυνατότητα να μεταβάλετε τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) και τη διεύθυνση ηλεκτρονικής σας αλληλογραφίας (e-mail) όσο συχνά επιθυμείτε. Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία σας είστε εσείς μέσω των ανωτέρω κωδικών και είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για την διατήρηση της μυστικότητάς και απόκρυψης του από τρίτα πρόσωπα. Σε περίπτωση απώλειας ή διαρροής του θα πρέπει να προβείτε στην άμεση ειδοποίηση μας αλλιώς το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας δεν ευθύνεται για τη χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Σας συνιστούμε, για λόγους ασφαλείας, να αλλάζετε το password σας σε τακτά χρονικά διαστήματα και να αποφεύγετε τη χρήση των ίδιων και εύκολα ανιχνεύσιμων κωδικών (π.χ. ημερομηνία γέννησης, κινητό τηλέφωνο). Επίσης σας προτείνουμε να χρησιμοποιείτε όχι μόνο γράμματα και αριθμούς αλλά και σύμβολα και τη δημιουργία password.

Το σύστημα της Εταιρείας αποκρυπτογραφεί πρώτα τις πληροφορίες που λαμβάνει χρησιμοποιώντας το ίδιο κλειδί (που προκαθορίζεται με την έναρξη της σύνδεσής σας με την υπηρεσία) και στη συνέχεια τις επεξεργάζεται. Τα συστήματα της Εταιρείας σας αποστέλλουν πληροφορίες ακολουθώντας την ίδια διαδικασία κρυπτογράφησης.

Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού. Κατά την παραγγελία και εφόσον ο χρήστης / πελάτης έχει συνδεθεί με το username και το προσωπικό του κωδικό στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας, όλη η επικοινωνία ανάμεσα στον υπολογιστή σας και τα συστήματα της Εταιρείας κρυπτογραφείται.

  1. Απόρρητο Συναλλαγών

Η τήρηση του απορρήτου θεωρείται αυτονόητη. Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζονται από τον χρηστή /μέλος στην Εταιρεία είναι εμπιστευτικές και η Εταιρεία έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να γίνεται χρήση τους μόνο στο μέτρο που αυτό κρίνεται αναγκαίο. Η Εταιρεία δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από εσάς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής. Στην περίπτωση που η Εταιρεία χρησιμοποιεί τρίτους για την υποστήριξη των συστημάτων της, φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου. Μπορείτε οποτεδήποτε να ζητήσετε οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για εσάς καθώς και την διόρθωσή τους σε περίπτωση που μπορείτε να τεκμηριώσετε την ύπαρξη λάθους. Για τη δική σας ασφάλεια, θα πρέπει και εσείς να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα.

  1. Προσωπικά Δεδομένα

Κατά την επίσκεψή σας στις σελίδες του www.spot2shop.gr και www.spottoshop.gr  είναι πιθανό να σας ζητηθεί να δηλώσετε προσωπικά σας στοιχεία που σας αφορούν (όνομα, επίθετο, ηλεκτρονική διεύθυνση, διεύθυνση αποστολής προϊόντων κλπ.) κατά κανόνα για να διεκπεραιώσουμε παραγγελίες σας.

Με την έγκριση των παρόντων γενικών όρων ο χρήστης δίνει την απεριόριστη, ρητή και χωρίς όρους συγκατάθεσή του μέχρι την ενδεχόμενη ρητή γραπτή ακύρωσή της, τα παραχωρημένα από τον ίδιο προσωπικά δεδομένα να συγκεντρώνονται, αποθηκεύονται, επεξεργάζονται και χρησιμοποιούνται από την Εταιρεία και εξουσιοδοτημένα από αυτήν τρίτα πρόσωπα για τους στόχους της σωστής εκτέλεσης του συμβολαίου πώλησης εξ αποστάσεως και της προμήθειας του προϊόντος της παραγγελίας, για επιχειρηματικές αναλύσεις με σκοπό την βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρονται από την Εταιρεία, για στόχους και αναλύσεις μάρκετινγκ και διαφήμισης της Εταιρείας, για παραχώρηση πληροφοριών σχετικά με εκστρατείες μάρκετινγκ, προσφορές και κληρώσεις που οργανώνονται από την Εταιρεία, καθώς επίσης και για οποιουσδήποτε άλλους στόχους που επιτρέπονται από τον νόμο.

Τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που η Εταιρεία συγκεντρώνει υποχρεωτικά από τους πελάτες της σχετικά με την επεξεργασία και την προμήθεια των παραγγελιών τους αναφέρονται στην φόρμα καταχώρησης και στο Καλάθι παραγγελιών.

Η παραχώρηση των προσωπικών δεδομένων είναι εθελοντική εκ μέρους του πελάτη και ο ίδιος μπορεί ανά πάσα στιγμή να λάβει πληροφορίες για την χρησιμοποίηση και την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων, καθώς επίσης και να ζητήσει το προφίλ του, που εμπεριέχει προσωπικά δεδομένα, να διαγραφεί, αφού για τον σκοπό χρειάζεται να αποστείλει γραπτό αίτημα στο: info@spot2shop.gr

Η Εταιρεία δεν παραχωρεί προσωπικά δεδομένα των καταναλωτών της σε τρίτα πρόσωπα, εκτός της ρητά προαναφερόμενης περίπτωσης της προμήθειας παραγγελιών και των προβλεπόμενων στο νόμο περιπτώσεων, και αναλαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία τους.

Σε περίπτωση αμφιβολίας εκ μέρους πελάτη ότι το προφίλ του χρησιμοποιείται παράνομα, ο ίδιος πρέπει να επικοινωνήσει αμέσως με την Εταιρεία.

Για οποιαδήποτε απορία ή πρόταση ή δήλωση που σχετίζεται με αυτά τα θέματα παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας κάνοντας χρήση της φόρμας επικοινωνίας.
Σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή ο χρήστης διατηρεί το δικαίωμα ενημέρωσης ή και αντίρρησης στην περαιτέρω επεξεργασία των στοιχείων του σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

  1. Πλοήγηση

Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την «αναζήτηση», που θα σας οδηγήσει κατ’ ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας.
Η Εταιρεία κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες ποιότητας. Παρ’ όλα αυτά δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή ανθρώπινα λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος.

Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτοματοποιημένο e-mail το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που στη παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail. Εναλλακτικά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας στο site μας. Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων, αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα e-mail αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ’ όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωση σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση.

  1. Τιμές /Παραγγελία / Παράδοση Προϊόντων/ Έξοδα Αποστολής/Τιμές

Όλες οι προσφερόμενες στην ιστοσελίδα τιμές είναι σε ευρώ και ισχύουν μόνο κατά την στιγμή της δημοσίευσής τους. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμά της να τις αλλάζει οποτεδήποτε χωρίς προειδοποίηση.

Οι προσφερόμενες τιμές είναι τελικές και περιλαμβάνουν ανάλογους φόρους και τέλη.

Στην τιμή των εμπορευμάτων δεν περιλαμβάνεται η τιμή αποστολής των προϊόντων. Η τιμή αυτή αναφέρεται ξεχωριστά κατά την παραγγελία -και πριν την επιβεβαίωση της- και ανέρχεται στο ποσό των 3,00€ για όλη την Ελλάδα για κάθε παραγγελία που θα πληρωθεί μέσω Τράπεζας στους αναφερόμενους λογαριασμούς της Εταιρείας. Για αποστολή της παραγγελίας και πληρωμή με αντικαταβολή στο παραπάνω ποσό των 3,00 ευρώ προστίθεται το ποσό των 2,00 € για την αντικαταβολή.

Οι παραπάνω τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ.

ΑΓΟΡΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 80 ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Παραγγελία- διαδικασία (συμβόλαιο πώλησης εξ αποστάσεως)

Παραγγελία μπορούν να κάνουν μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες οι οποίοι έχουν δεχθεί προηγουμένως τους όρους χρήσης.

Η παραγγελία που δεσμεύει τον πελάτη (χρήστη) θεωρείται ότι έχει συναφθεί από την στιγμή επιβεβαίωσης της συγκεκριμένης παραγγελίας εκ μέρους της Εταιρείας.

Πριν την ολοκλήρωση της συναλλαγής (παραγγελίας) θα εμφανίζεται το συνολικό ποσό που αφορά την παραγγελία μαζί με τα έξοδα αποστολής κλπ και όποια άλλα τυχόν έξοδα απαιτούνται για την πραγματοποίηση της παραγγελίας μέχρι την παράδοση του προϊόντος στον πελάτη.

Κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας ο πελάτης λαμβάνει επιβεβαίωση μέσω email ότι η παραγγελία του έχει γίνει δεκτή.

Πριν την αποστολή του προϊόντος της παραγγελίας η Εταιρεία δικαιούται να επικοινωνήσει με τον πελάτη στο αναφερόμενο από τον ίδιο τηλέφωνο με σκοπό την διευκρίνιση λεπτομερειών για την παραγγελία και/ ή την προμήθεια.

Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για μη εκπλήρωση της παραγγελίας στις περιπτώσεις που ο χρήστης έχει αναφέρει ανακριβή, ελλιπή και/ή ανακριβή προσωπικά δεδομένα, καθώς επίσης και όταν έχει αναφέρει ελλιπή, ανακριβή ή λανθασμένη διεύθυνση ή τηλέφωνο επικοινωνίας.

Υποχρέωση του χρήστη είναι να τηρεί το απόρρητο του ονόματος χρήστη και του κωδικού πρόσβασης. Κάθε παραγγελία που έχει αποσταλεί μέσω του on-line καταστήματος θα θεωρείται εκ μέρους της Εταιρείας έγκυρη, εάν έχουν χρησιμοποιηθεί όνομα χρήστη και κωδικός πρόσβασης που το σύστημα έχει θεωρήσει έγκυρα, ανεξάρτητα εάν αυτά έχουν χρησιμοποιηθεί από πρόσωπο, διαφορετικό από τον πραγματικό ιδιοκτήτη τους.

Σε περίπτωση που ο πελάτης έχει επιλέξει να πληρώσει με αντικαταβολή, η παραγγελία πώλησης θεωρείται ότι έχει ακυρωθεί όταν:

α) Ο πελάτης δεν πληρώσει το τελικό ποσό, όπως προκύπτει από τα ανωτέρω, στον courier κατά την στιγμή της προμήθειας.

β) Ο πελάτης έχει αναφέρει λανθασμένη ή ανακριβή διεύθυνση ή ταυτόχρονα δεν είναι στην προαναφερόμενη διεύθυνση κατά την ημερομηνία της προμήθειας και δεν απαντάει στα τηλέφωνα, που αναφέρονται για επικοινωνία για να συνεννοηθεί με τον courier για την παραλαβή της προμήθειας.

Παράδοση- παραλαβή προϊόντων

Αποστολές προϊόντων πραγματοποιούνται σε όλη την Ελλάδα.

Τα προϊόντα μεταφέρονται και παραδίδονται σε εσάς από τους συνεργάτες μας από διάφορες ταχυμεταφορικές εταιρείες (courier) εντός τριών έως πέντε εργασίμων ημερών από την επιβεβαίωση της παραγγελίας.

Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης είναι αυτές της Μεταφορικής Εταιρείας (courier) κατόπιν σχετικής συνεννοήσεως της με τον πελάτη.

Κατά την παραλαβή υπογράφετε το δελτίο αποστολής που πιστοποιεί την ακριβή εκτέλεση της παραγγελίας και συνοδεύει το προϊόν.

Η αποστολή γίνεται στις προθεσμίες που αναφέρονται κάτω από καθεμία εκδοχή αποστολή στο καλάθι.

Σε περιπτώσεις εκτάκτου ανάγκης (ακραία καιρικά φαινόμενα, απεργίες και κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας) η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμά της να παρατείνει την προθεσμία αποστολής, ενημερώνοντας ταυτόχρονα τον καταναλωτή.

Η καθυστέρηση μπορεί να είναι επίσης για τον λόγο παράδοσης σε απομακρυσμένες περιοχές ή τέτοιες που οι μεταφορικές εταιρείες παραδίδουν συμφώνα με δικό τους χρονοδιάγραμμα, σε συγκεκριμένες ημέρες της εβδομάδας.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε μεταφορική εταιρεία της προτίμησης σας, με την οποία η Εταιρεία δεν συνεργάζεται, τότε τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς (πελάτη).

Τα προϊόντα παραδίδονται στους παραλήπτες προσωπικά έναντι υπογραφής, ενώ για μεγαλύτερες αποστολές(υπερμεγέθη και υπέρβαρα) τα προϊόντα μεταφέρονται έως την είσοδο του κτιρίου (κατά την κρίση του προσώπου που πραγματοποιεί την μεταφορά). Αν είναι αδύνατη ή δύσκολη ή προσωπική παράδοση στην διεύθυνση, οι αποστολές παραδίδονται ως εξής:

α) Για υπηρεσιακή διεύθυνση – σε πρόσωπο με θέση εργασίας στην διεύθυνση αφού σημειώνεται το ονοματεπώνυμο του προσώπου που έλαβε την αποστολή.

β) Για διεύθυνση οικίας – σε μέλος της οικογένειας αφού σημειώνεται το ονοματεπώνυμο του προσώπου που έλαβε την αποστολή.

Σε περίπτωση αδυναμίας παράδοσης της αποστολής, για την οποία δεν ευθύνονται η Εταιρεία ή ο courier, το πρόσωπο που πραγματοποιεί την παράδοση τηλεφωνεί στο αναφερόμενο από τον πελάτη τηλέφωνο επικοινωνίας, για να διευκρινιστεί από ποιο γραφείο του courier ο πελάτης μπορεί να λάβει την παραγγελία.

Σε περίπτωση αδυναμίας παράδοσης της αποστολής, για την οποία δεν ευθύνονται η Εταιρεία ή ο courier, και αδυναμίας επικοινωνίας με τον πελάτη, το συμβόλαιο εξ αποστάσεως πώλησης (παραγγελία) ακυρώνεται αυτόματα.

  1. Τρόποι Πληρωμής

Μπορείτε να πληρώσετε την τιμή του προϊόντος που έχετε παραγγείλει χρησιμοποιώντας κατά την κρίση σας μία από τις αναφερόμενες στο Καλάθι εκδοχές αποστολής και πληρωμής. Ανεξάρτητα από τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής όλες οι πληρωμές γίνονται σε ευρώ (€).

  • αποστολή με courier και πληρωμή με αντικαταβολή
  • αποστολή με courier και πληρωμή με τραπεζική κατάθεση

Εάν επιλέξετε την εκδοχή αποστολής με courier και πληρωμή με αντικαταβολή, πρέπει να πληρώσετε το τίμημα των εμπορευμάτων που έχετε παραγγείλει -πλέον της τιμής αποστολής- στον courier κατά την παραλαβή του προϊόντος.

Με την αποδοχή των παρόντων όρων χρήσης χορηγείτε την ρητή και χωρίς όρους συναίνεσή σας να πληρώσετε προκαταβολικά στην Εταιρεία ολόκληρη την τιμή πώλησης του προϊόντος που έχετε παραγγείλει μέσω του on-line καταστήματος.

Το εμπόρευμα (προϊόν) συνοδεύεται από την απόδειξη πωλήσεως και το έγγραφο στο οποίο αναφέρονται το προϊόν της παραγγελίας, η οφειλόμενη σχετική τιμή πώλησης καθώς επίσης και η τιμή της αποστολής.

Όταν η πληρωμή πραγματοποιείται με αντικαταβολή, καταβάλλετε στον courier το ποσό που ισοδυναμεί στο συνολικό οφειλόμενο ποσό (που περιλαμβάνει την τιμή της παραγγελίας και την τιμή της αποστολής) που σημειώνεται στο δελτίο παράδοσης-παραλαβής (που πιστοποιεί την παράδοση του προϊόντος από τον courier στον πελάτη) και χρησιμεύει ως απόδειξη.

Με την υπογραφή του δελτίου παράδοσης-παραλαβής εξουσιοδοτείτε τον courier να παραδώσει εξ ονόματός σας και για λογαριασμό σας στην Εταιρεία το ποσό που αποτελεί την τιμή πώλησης της προμηθευμένης παραγγελίας.

  1. Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της ηλεκτρονικής παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:

α) Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία: κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση».

β) Εάν έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν: Η ακύρωση γίνεται είτε με e-mail στο: info@spot2shop.gr, από την διεύθυνση e -mail που έχετε κάνει την παραγγελία είτε τηλεφωνικά στο 2106126586-2106127513  από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 10:00π.μ.- 06:00μ.μ. όπου ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελίας σας.

  1. Καθυστέρηση Παραγγελίας

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

α) Το προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο: Στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για εναλλακτικές λύσεις.

β) Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.

γ) Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

  1. Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Ειδών

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ή να ζητήσετε αντικατάσταση των προϊόντων που αγοράσατε και να ζητήσετε αποκατάσταση του πληρωμένου ποσού (αξία ειδών) εντός δέκα τεσσάρων  (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος (από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος από τον courier).

Για να γίνει δεκτό το επιστρεφόμενο προϊόν, χρειάζεται να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο info@spot2shop.gr διαφορετικά τηλεφωνικώς στα 2106126586-2106127513  από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 10:00π.μ.- 06:00μ.μ. που είναι η γραμμή τηλεφωνικής υποστήριξης πελατών μας, για να σας βοηθήσει στην επιστροφή του προϊόντος.

Επιστροφές ή αντικαταστάσεις ειδών γίνονται δεκτές μόνο για την περίπτωση ειδών υπόδησης και ένδυσης εξαιρουμένης της υποκατηγορίας εσωρούχων και εφόσον αυτά επιστρέφονται λόγω λάθους στο μέγεθος ή βασικού ελαττώματος. Σε κάθε περίπτωση δεν θα πρέπει να αφαιρέσετε τις ετικέτες του είδους. Για τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνεστε εσείς (οι πελάτες).

Παρακαλούμε να επιστρέψετε το είδος στην Εταιρεία στην κατάσταση στην οποία το παραλάβατε από τον courier μαζί με την απόδειξή σας, το δελτίο αποστολής και το κουτί, με την ετικέτα του είδους. Τα έξοδα αποστολής/παραλαβής για την επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνεστε εσείς. Η Εταιρεία θα σας επιστρέψει το ποσό (το τίμημα για την αγορά των προϊόντων), εντός δεκα (10) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή (επιστροφή) του προϊόντος από την Εταιρεία.

Σε κάθε περίπτωση δεν θα πρέπει να έχει παραβιαστεί η ολότητα της τοποθετημένης πάνω στο ‘ένδυμα ή υπόδημα ετικέτας. Σε περίπτωση μη εκπλήρωσης αυτών των όρων η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμά της να αρνηθεί την επιστροφή του έιδους και αντίστοιχα την αποκατάσταση του πληρωμένου ποσού προς τον καταναλωτή.

Ο πελάτης δικαιούται να λάβει μόνο την αξία του προϊόντος που έχει επιστρέψει, έτσι όπως ήταν κατά την παραγγελία και την αγορά του.

Σε περίπτωση που ο πελάτης ανακαλύψει εμφανή ελαττώματα στο εμπόρευμα, όπως παραβιασμένη συσκευασία, μπορεί να επιστρέψει το εμπόρευμα και να ζητήσει την επιστροφή των χρημάτων. Η διαμαρτυρία για τα ελαττώματα του προϊόντος πρέπει να γίνει αμέσως μετά την παραλαβή του από τον courier. Η Εταιρεία προσφέρει καινούργια και μεταχειρισμένα προϊόντα σε ποσότητα του ενός (1) τεμαχίου, λόγω του οποίου δεν έχει δυνατότητα αντικατάστασης των προϊόντων που έχουν επιστραφεί με τα ίδια. Αντιστοίχως σε περίπτωση διαμαρτυρίας η Εταιρεία μπορεί να επιστρέψει την πληρωμένη από τον πελάτη τιμή του προϊόντος, σύμφωνα με την ανωτέρω διαδικασία. Η διαμαρτυρία για ελαττώματα πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς (πώληση λιανικής), το δελτίο αποστολής και το έγγραφο για την αποστολή. Η Εταιρεία δεν υποχρεούται να ικανοποιεί διαμαρτυρίες που δεν συνοδεύονται από κάποιο από τα ανωτέρω έγγραφα.

Τα έξοδα courier για την επιστροφή του προϊόντος βαρύνουν τον πελάτη-χρήστη.

Η επιστροφή των χρημάτων σε κάθε περίπτωση γίνεται μέσω τραπέζης σε αναφερόμενο από τον πελάτη τραπεζικό λογαριασμό (ΙΒΑΝ) . Τα έξοδα εμβάσματος βαρύνουν τον πελάτη.

Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση είδη πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το είδος και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. απόδειξη λιανικής κλπ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

  1. Ενημερωτικά E-Mail (Newsletters)

Η Εταιρεία ανά τακτά χρονικά διαστήματα στέλνει ενημερωτικά email. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να μην λαμβάνετε πλέον ενημερωτικά newletter ή επιθυμείτε να διαγραφείτε συνολικά από το σύστημα αποστολής νέων της Εταιρείας, μπορείτε να μας ενημερώσετε χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας του site.

Η ενημέρωση από την Εταιρεία γίνεται μόνο αν εσείς το επιλέξετε και για όσο χρόνο επιθυμείτε. Αντίθετα, σε περίπτωση που έχετε κάνει κάποια παραγγελία χρησιμοποιώντας το site μας, αποστέλλουμε αυτοματοποιημένα ενημερωτικά μηνύματα (email) σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας σας. Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων, αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελιάς σας. Τα e-mail αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ’ όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωση σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση.

Άλλα

Οι παρόντες όροι χρήσης ισχύουν για πώληση προϊόντων σε τελικούς πελάτες με σκοπό προσωπικής χρήσης.

Σε περίπτωση επιθυμίας για αγορά προϊόντων από φυσικά ή νομικά πρόσωπα με σκοπό την μεταπώλησή τους, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για υποβολή προσωπικής προσφοράς.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]